סוער בשידור: בני רבינוביץ' תוקף את הרב עמאר, אלקסלסי מתקומם • האזינו

המרואיין האולטימטיבי למקרים כגון אלו, הלא הוא העיתונאי בני רבינוביץ', עלה ל"מהדורה המרכזית" ונתן דרור ללשונו בהבעת זעזוע והלם מהדברים, תחת ההיתר של "במקום שיש חילול ה', אין חולקים כבוד לרב"
ישראל פריי 10 Comment on סוער בשידור: בני רבינוביץ' תוקף את הרב עמאר, אלקסלסי מתקומם • האזינו

דבריו של הרב עמאר על החלטת גדולי ישראל על מתווה הכותל, מעוררים דיון נרחב • בני רבינוביץ': איך הפה לא רעד? • ניסים אלקסלסי: הוא שק חבטות שלכם?

המרואיין האולטימטיבי למקרים כגון אלו, הלא הוא העיתונאי בני רבינוביץ', עלה ל"מהדורה המרכזית" ונתן דרור ללשונו בהבעת זעזוע והלם מהדברים, תחת ההיתר של "במקום שיש חילול ה', אין חולקים כבוד לרב"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דבריו של רבה הראשי הראשי של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר בתכנית הבוקר ב'קול חי', אודות גדולי התורה עמהם התייעץ הרב רבינוביץ' בהחלטות הרות הגורל סביב הכותל המערבי – ממשיכים לעורר דיון נרחב.

ב"מהדורה המרכזית" העלה אבי מימרן את הנושא, תוך שהוא מנסה ללבן אותו היטב, לצד הזהירות המתבקשת מהעיסוק בגדולי ישראל, עמודי התווך של היהדות החרדית.

בהתייחסו לגדולי התורה שרבה של הכותל קיבל את הכוונתם, אמר הרב עמאר כי אינו בטוח שהסוגיות המורכבות לובנו עמם כפי שצריך, והמשיך במה שנראה כמו פקפוק ביכולתם של הגדולים האלו לרדת לעמקם של דברים, עקב גילם המופלג.

המרואיין האולטימטיבי למקרים כגון אלו, הלא הוא העיתונאי בני רבינוביץ', עלה ל"מהדורה המרכזית" ונתן דרור ללשונו בהבעת זעזוע והלם מהדברים, תחת ההיתר של "במקום שיש חילול ה', אין חולקים כבוד לרב".

ניסים אלקסלסי, מקורבו של הראשון לציון לשעבר, עלה לשידור בכדי להסביר את עמדת רבו. לדבריו, כוונת הרב הייתה בכלל לרב העיר העתיקה הרב נבנצאל, וחלילה לו מלרמוז את הדברים על גדולי ישראל.

האזינו לראיונות הסוערים:



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    המרואיין האולטימטיבי למקרים כגון אלו, הלא הוא העיתונאי בני רבינוביץ', עלה ל"מהדורה המרכזית" ונתן דרור ללשונו בהבעת זעזוע והלם מהדברים.

    כן, כן, זה הרשע שביזה את מרן הרב עובדיה, זה הרשע שביזה את הגר"מ מאזוז, זה הפוקר שממשיך לבזות… משה מנדלסון היה יותר טוב ממנו.

  2. 9

    מי זה הבני רבינוביץ הזה? הוא רב? בשם מי ומדבר?

  3. 8

    לפי הבנת הנשמע. הרב אמר שעקב גילם המופלג של הרבנים לא היה אפשר להתייעץ איתם כלל. ועכ ההמשך ״אם באמת התייעצו״…

  4. 7

    בני רבינוביץ עוכר ישראל
    לשונו שלוחה על גדולי תורה ספרדיים
    מי אתה ? בר פלוגתא של הרב עמר ?! בר פלוגתא של ראש הישיבה ? ! עפר לפיו. ..
    מתי החברה תשכיל להבין ותסתום פיהם של כל אלה שמקרופון פתוח לפניהם ופותחים בחרצובות לשונם ומשתלחים בגדול ישראל !!
    כמה כסף שילמו לך !?
    צא טמא צא טמא

  5. 6

    ועל הרב נבנצל זה כן בסדר?!

  6. 5

    שיעמדו הרבנים ויאמרו מי חתם על ההסכם ??? מה הבושה אם הכל בסדר ?

  7. 4

    יש פה שתיקה רועמת כבודו של הרב נבנצאל זה כלום? רק כבודו של מי שנבחר ע"י דילים ע"י ועדה המורכבת מחילונים ומרפורמים? האם זה מה שנותן לעוזרו את החוצפה לקרא לו מגדולי הדור? אם0 הרב עמאר רוצה לדבר בשם עצמו ניחא הוא רב וזכותו לכך אבל לדבר כמו הרב הראשי לירושלים ולתבוע שצריך לשאול רק אותו מי מינה את הרבנים האלו לרבני העיר? גוף חילוני ורפורמי?

  8. 3

    מי אתם שתשתלחו בשלוחא דרבנן הרב בנימין יצחק רבינוביץ שליט"א, מדברנא דאומתא.
    הוא הגבר אשר נשלח על ידי מרן ראש הישיבה מנהיג הדור שליט"א להשיב לחרפנו דבר.
    לא מבין איך מנהלי האתר מאפשרים את כל התגובות דלעיל נגד שלוחא דרבנן.

  9. 2

    כשהרב עמאר פעל נגד מרן הרב עובדיה יצאו נגדו כל גדולי התורה הספרדים